Bilder

Nu kommer ett inlägg med många bilder... Men först måste jag ju berätta, Tippen, min katt, verkar inte alls gilla Rihanna - Russian Roulette. Tog fram den imorse och som alltid sjöng jag med, då börjar katten skrika, nästan skälla på mig. Hon sluta när jag stängde av. Och nu, samma sak! Men hon är lite egen, när mamma hostar så skriker hon också, så ja, jag vet inte riktigt...







Här är en bild som är tagen vid fint väder.



Snödrivan utanför köksfönstret



Gissa va som finns under denna drivan !!



Musse och Cherokee va lite bråkiga, minst sagt.





Ser ganska läskigt ut här, men lugn, ingen fara!






Här är svaret! En bil!

//Hanna

ps. nu ska hästarna in, och drivan utanför köksfönstret, den har växt kan jag säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0