Baka kaka

Hejsvejs:)

Dagen har faktiskt vart helt okej, hitills. Har åkt skridskor, åkt och åkt, isen va skitdålig så jag och Madde hade fotosession, Hanna och Madde i fjällena :) Gick ut på att jag och Madde satt i en snödriva och carro tog kort! Haha. Kanske att dom kommer hit när jag har fått korten från Carro men bara kanske...

Efter skolan vart de dags att åka till morfar med semlor, och för att ta ner julgardinen. Nu har jag hamnat här men snart blir det till att baka, hade tänkt mig typ som kokosrutor. Alltså i långpanna. Dock blir smeten chokladig och som täcke blir det någon kokossmet. Detta kan bli spännande ;)



//Hanna

ps. Hoppträningen igår med Musse gick göörbra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0