Ung, dum och senil

Alltså suck. Ibland blir jag riktigt rädd för mig själv. Och då menar jag riktigt rädd.

Jo, det är såhär, har skaffat en ny mejl för officiella och viktiga saker. Fixa den i fredags, skicka iväg två mejl och logga ut. Idag tänkte jag att jag skulle gå in för att kolla om jag fått något svar. Skrev in mejladressen och lösenordet - enter. Nähä. Något var fel. Skrev in allt igen - enter. - Nähä. Men, jag kanske inte använde det lösenordet. Jaja, klickar väl på "glömt lösenordet" då. Skrev in mejladressen och spamkontrollen. "Det Windows Live ID du angav är inkorrekt!" What? Skrev in mejladressen igen. - Nähä. Men då kanske jag skrev utan punkt. Skrev in igen. - Nähä. Men kanske såhär då. Skrev in igen. - Nähä. Men va i... faan. Hur i helskotta komponera jag ihop adressen? Provade massa kombinationer men nähädå, ingen funka. Helvete. Hur kan man va så glömsk när man är 18 år? Att morfar glömmer lite ibland är förståligt, han är ändå snart 93 år. Men jag. Jag är 18. Jag kommer va helt senil vid 25..

Mejla iallafall en utav de mejlade och fråga om hon kunde skicka mejlen till min mejl. Kom iaf ihåg vilka jag mejlade... :) Pust.

I övrigt har dagen vart.. ja. alltså jag måste fått något i huvudet. Har fått massa uppenbarelser idag.

Till exempel:

- Att Trivial Pursuit är TP. Har alltid undrat vad TP är för spel. Å så har vi det hemma.
- Att Rix MorronZoo's Tribond är ett riktigt spel. Som vi också har hemma.
- Att kakorna som jag trodde va ingefärskakor, (trots att mamma sagt att hon inte skulle baka sånna) faktiskt inte va ingefärskakor. Det va kolakakor. Tyckte väl dom smaka lite annorlunda... Till mitt försvar såg dom likadana ut.



Ibland börjar jag undra om jag är så smart som jag tror.. Förmodligen är jag inte det... :P

//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0