Ett försök


Såg att underbara "nästanläraren" Camilla hade antagit en ny utmaning. Jag vill inte vara sämre... Så. nu ska jag blogga varje dag i 23 dagar. i rad. Måste bli rekord ;) Start: imorrn. Dessutom lovar jag att ladda in lite snöbilder. "Min" bil är för söt med snö på sig...

Dag 1 – Ett annat ögonblick

Dag 2 – Ett foto på en plats du varit på

Dag 3 – Det här får mig att må bättre

Dag 4 – Det här får mig att gråta

Dag 5 – En första

Dag 6 – Mina rädslor

Dag 7 – Min favoritplats

Dag 8 – Det här saknar jag

Dag 9 – Mina ambitioner

Dag 10 – Ett foto på dig och din familj

Dag 11 – Vem skulle du vilja byta liv med för en dag och varför?

Dag 12 – Planer/drömmar/mål du har

Dag 13 – Smeknamn du har och varför

Dag 14 – Det här upprör mig

Dag 15 – Vem vill du dela ditt liv med eller ser en framtid med?

Dag 16 – Ett foto på något som gör dig lycklig

Dag 17– Vad gör dig unik och annorlunda än alla andra?

Dag 18 – Vad har du sug efter?

Dag 19 – Ett b

Dag 20 – Din favorittid på året?

Dag 21 – Ditt favoritplagg?

Dag 22 – Ett foto på dig från förra året och ett från nu. Hur har du förändrats?

Dag 23 – Ett sista ögonblick

//Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0