Dagen idag

Ojojoj. Äntligen jullov. Mitt sista som gymnasieelev. Hjälp, bara 1 (!) termin kvar. Bytte julklappar i klassen. Säga vad man vill men vissa var lite typiskt just dom personerna. Suck. Menmen, sen dags för julavslutning. Esteterna sjöng fint, så även Victoria =) Sen under allsången fick Te3 (läs: Emil och Norling) för sig att ställa sig upp. Det var bara Te3 som ställde sig upp. Och Camilla. ingen kommentar men så typiskt Te3

Sen mot bussen. 10 minuter tidiga och så kommer inte busshelvetet bussen i tid. 15 min sen. 15-20 minusgrader. Inte kul!!

Hem, slå inte sista klappen, pynta, köpa blommor, fixa hästar. Å så hit. Idag tänkte jag testa tidsinställt inlägg så förhoppningsvis kommer ni se inlägget 21.53. Cirka 2 h efter jag skrev det. :)

//Hanna

ps. Det snöar. Nu har vi minst 70-80 cm snö. Det är mycket snö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0