2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Flygit i flygplan, tagit körkort

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga. Tror ja.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Inte vän, eller jo alltså de e ju min vän också men kusinen :)

4. Årets dödsfall:

Farbror <3

5. Vilka länder besökte du?
Danmark, Spanien :)

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?

Hemligthemligt + självförtroende

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

hmm... datum vet ja inte men sommarn, danmark o spanien

8. Vad var din största framgång 2010?
Tagit körkort :D

9. Största misstaget?

Jag har grämt mig både länge och väl över att jag red fel i dressyrfinalen. Men något stort misstag har jag säkert i bagaget.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förkyld. Nyst 3 miljoner gånger

11. Bästa köpet?

Hmm.. Kameran

12. Vad spenderade du mest pengar på?

Kameran (största klumpsumman iaf). Eller nej, sadeln.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad
?
Körkortet

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Massa dansbandslåtar + massa andra

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag vet inte. Både och.

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Dansat. Vågat.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Hmm... vet inte.

18. Hur tillbringade du julen?

Med mamma o pappa o morfar

19. Blev du kär i år?

Njae. Nej. Inte på riktigt.

20. Hur många one night stands?
Inga

21. Favoritprogram på TV?
Vet inte. Typ melodifestivalen eller vänner eller idol eller ...

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Nej det tror jag inte. Inte hatar iaf.

23. Bästa boken du läste i år?

vet inte. (bästa bok någonsin: Tusen gånger starkare - Christina Herrström)

24. Största musikaliska upptäckten?

Dixie Chicks, Dansband, John Mayer + andra

25. Något du önskade dig och fick?

Jupp, kamera :)

26. Något du önskade dig men inte fick?

Ja.

27. Årets bästa film?

Juno, Kärlek på menyn och nån som jag inte kommer ihåg vad den hette men ååh va bra den va :)

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Laddade inför halkan dagen efter ;)

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Jadå

30. Vad fick dig att må bra?

Mina kompisar, hästarna + andra

31. Vilken kändis var du mest sugen på?

Vet inte. Finns många snygga kändisar ;)

32. Vem saknade du?
Någon.

33. De bästa nya människorna du träffade?
Ööh, vet inte. Finns många nya, men ingen är bäst.

34. Årets största:

Körkortet.

35. Årets resa:

Ganska jämt mellan Danmark och Spanien

36. Årets snabbmat:

snabbmat ööh. räknas pasta som snabbmat?

37.
Årets kärleksförklaring:
Förmodligen någon på kusins bröllop :)

38.Årets fundering:

Varför? Varför just jag?

39. Årets jobb:

Klippa gräs

40. Årets sommarparadis:

Paradis vet jag inte...

41. Årets sport:
Ridsport såklart :)

42. Årets ajfan:

vet inte. finns nog många.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0