sjuk

Usch. Det nästan värsta har hänt. Jag är förkyld. jag som skulle gå massa promenader med Kotte på lovet. Jovisst. Jag orkar gå 100m sen är jag dödstrött... Dessutom är det redan svårt som det är just nu att motionera hästarna. de blir ju inte bättre av förkylningar iaf..

En bra sak dock, nu är det baske mig snart vår. Svanar flyger och far över huvudet. Måsar kacklar på avstånd och katterna trivs ute i solen som är uppe 06.45 - jättesent! Hästarna har hittat lerfläckar att rulla sig i och det övar dom minsann på! Sen ser dom så oskyldiga ut, vadå? jag har inte gjort något!... Det är bara några få snöhögar kvar. Och det bästa av allt, snödroppar och krokus. Tjiho. Blommor = vår!

//Hanna

ps. får väl skylla på sjukan.. Har bilder på kameran men orkar inte lägga in dom på datorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0