Tävling:)

Idag begav jag mig till Trollhättan där det va träningstävling! Skojskoj! Första gången för mig på ca 1år och första gången med Musse! Och comebacken gick bra! Nolla i 70 blev resultatet. Dock lite slarv från min sida här och var, skulle tagit mig tid att korrigera galoppen några gånger. Blir det högre sen så är det onödigt att komma i korsgalopp och fel galopp. Usch på mig! Men Musse skötte sig jättebra! Han vingla lite ibland men det är rutingrejer, det försvinner nog med tiden skulle jag tro! Just det! En grej till jag måste dissa med mig själv! Alldeles för dålig galopp, tur att det bara va 70 annars hade vi fått klättra över. Och KORTA TYGLARNA! Himla mig själv! *Perfektionist* Blir så less på mig själv när jag gör såna småfel som är jättelätta att rätta till, bara man tänker på det! Men nästa gång får jag skärpa till mig! Nästa gång blir det antingen bara 80 eller 70 och 80, vi får se!
Tyvärr inga bilder, och dom bilderna jag har är i kameran...

Nä nu har jag en engelskabok som gärna skulle vilja bli läst, Agatha Christe - 4.50 from Paddington. Miss Marple såklart! Min favorit! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0