Musik<3

Åhh va jag gillar musik! Alltalltallt! Allt från lugnt, nästintill klassiskt till Johnny Cash till Miss Li. Bra blandning med andra ord. Just nu är det Martin Stenmarck som går varm men nästan varje dag blir det någon gammal goding med elvis etc. Älskar musik<3 Finns inget bättre! Kan man inte sova, ja då blir det lugna instrumentala låtar. Är man ledsen så är det glad gammal rock som gäller. Den som uppfann musik ska ha mycket cred på det! ;)

Den som uppfann dressyrsadeln ska däremot inte ha lika mycket cred! Man får ju träningsverk bara av att sitta i den. Ja herregud, va på dressyrträning med den och Musse för Nina Persson idag. Eller träning? mer självmordsförsök^^ nädå men usch mina ben gillade inte nina kan jag ju säga.. Men i slutet gick det nästan bra..:)

Och på tal om träning, så var det ju hoppvarianten i torsdags (ja träning, inte självmordsförsök^^) tacka vet jag hoppsadlar säger jag bara! Träningen gick ganska bra, måste bara träna på att hoppa på volt och landa i rätt galopp. Just det gick ju inte jättebra kanske men annars gick det helt okej. Dock ingen höjdhoppning, hindrena såg riktigt små ut när dom låg på 80-90! (Bra hanna det går framåt!) Med tanke på att jag för mindre än 2månader sen inte ens vågade tänka tanken att jag skulle hoppa så "högt" så är det positiv utveckling, det gillar vi (Y)

Nä nu ska jag sluta pladdra och fixa in hästarna och sen blir det någon film men vet inte riktigt än... Twilight (för 511 gången), Dirty Dancing (första gången) eller någon annan skojsig... Vi får se!


Just de ja! Den här stjärnan studsa runt i ridhagen med mat i munnen och Hanna med långpiska bakom. Han lösgaloppera lite. Lite kanske inte han tyckte för han blev svettig men har man redan 3m tjock vinterpäls så har man!

Just det igen, Cherokee gick ASBRA när jag tömkörde idag! Särskilt i höger varv i trav, shit va jag älskar honom. Han ger mig kickar värre än droger (har visserligen inte testat nåt sånt, droger alltså, men oj) Han är underbar han! Låg form i trav, första gången han lyckas me det tror jag!

//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0