Lite planering - läxor osv



Onsdag (idag): Rida Cherokee, fysik, engelskaboken
Torsdag: Fysiken, träna med Musse i Mld
Fredag: Fysikprov... Trava Musse, rida/tömköra Cherokee
Lördag + Söndag: Motionera hästar, börja med naturkunskap, skriv lite biologi?, engelskaboken

v. 41 va klar med engelskaboken + att skriva recension
v. 41-43 Nånstans här också inlämning biologi, naturkunskap, matte C-prov och biologiprov



Nu är jag deprimerad över min planering men nu ska ja ut och rida lille ponnyn, musse står så idag blir det bara jag o cherokee :) vi får väl se hur det går^^

//Hanna

"nya" datorn har kommit.. exakt samma som förut och pappa va tvungen o fixa grejs på den innan jag kan använda den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0