Kallt! Brr...

Isch va kallt de är på morgonen nu! Imorse va de 2 minus kl 07:30.. Vågar inte ens tänka på hur kallt de va när jag gick upp (06:00). Vantar på gäller från och med ... NU! Nä men faktum är faktiskt att jag tycker bättre om kallt än varmt! Finns det ngt värre än att vara för varm? uschuschusch! Men gillar ju de mesta men ärligt talat? vad går upp mot en riktigt kall, klar dag? blå himmel, solsken ett tunt frost/snötäcke, temperaturen runt nollan! Go vinterjacka och mysiga vantar. Det e ju bara bäst! Luften ska vara "krispig" nu på hösten, precis som riktigt krispiga äpplen!

Nu får jag sluta snacka väder ;) Denna veckan lär det bli engelskaboken, biologi-plugg och naturkunskapsuppsats... Träning imorrn som lättar upp det hela! (Och ridturer i det krispiga vädret^^)  Imorrn blir det ju träning och i skolan blir det skolfoto... Vi får väl se hur det går! Får ju garanterat sitta ner då jag är 3de kortast och om dom 2 har klackar, vilket dom har ibland, är jag kortast! Förstår ni vilka långa människor som går Nv i Mellerud?!



Så här menar jag! Kanske lite tidigt för så mkt frost som på bilden till vänster men den till höger, perfekt!

//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0