Hiss&Diss& annat trams!

Ååh, jag har kommit i en sån där hiss&diss-period. Allt går mycket lättare att sammanfatta med hjälp av en sån, så stå ut!

*Signatur* Höja och sänka, uppåt å neråt, älska och hata, risa och rosa, smeka och piska: Hissa och Dissa! (Jag lyssnar inte på rix morronzoo, nejnej, inte alls ;) )

Hiss

 * Träningen i torsdags, bra övningar
 * Musse i torsdags :)
 * SOL!!!
 * Musik!

Diss

 * Kottes tänder^^
 * Regn och uschligt
 * 700-bussar
 * 2min upp till bussen på fredagar, annars vänta 1h 10min...
 * Att gärdena är blöta

Ingemansland

 * Sjöutsikt, både bra och dåligt
 * Sjöar överallt

Sådär, då va de klart! Har aldrig sett så mycket vatten som det är nu, hämtar numera hästarna med hjälp av kanot, från bussen blir det trampbåt och på genvägen en roddbåt. För att hämta potatis som finns ute på en lerig åker blir det segelbåt med håv och metspö! Har ärligt talat inte sett så mycket vatten här, någonsin!!

Just det ja, jag skulle göra reklam för Maddes arrangemang i Frändefors Kyrka med en viss Magnus Carlsson. Han kommer nämligen dit 15 december för julkonsert. Börjar runt 19.00 tror jag (Sorry Madde har inte lagt ALLT på minnet^^) Biljetterna släpps 8 september och finns på Ticnet och Tempo, Frändefors och kostar 270kr. Tror det  va allt om det!




Trodde aldrig att han skulle hamna här...

//Hanna


Kommentarer
Postat av: carrooooo

du kunde ju iaf ha tagit en annan bild!!! jag förstår inte hur du kan lägga ut en bild på magnus!! hade ju vart bättre med en bild på kyrkan ist för han!!!



xD xD xD

2009-09-06 @ 19:37:15
URL: http://emmasofiacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0