Himla pissväder!

Det regnar, jag blir så trött på regnskiten ibland så jag har lust att spy! Det bara pissar ner, utan uppehåll, dag in och dag ut. Går ju inte att rida någonstans, bara grusvägen, det får hästarna ingen bättre kondis av och det är dessutom inte bra att trava varje dag på grusväg men, va ska jag göra? Ridbanan är bättre lämpad för gyttjebrottning just nu eftersom den inte är grusad, gärdena är översvämmade så där är bästa fordonet en kanot, skogen kan man ju bara glömma! Och till ridhuset kan jag inte åka varje dag, dels för tidsbrist, dels för att vi bara får köra en häst i transsporten (annars övervikt eller ngt) och om jag då ska rida både Musse och Cherokee så blir det besvärligt...

Nä nog tjatat om vädret! I skolan händer det inte jättemycket, vi räknar och räknar och räknar, och så lite engelska och spanska^^ Men måste säga att jag älskar verkligen min klass! visst, i 9an va vi ett ganska stort tjejgäng i våran klass som höll ihop och vi hade roligt men jag kände där att jag inte kunde vara mig själv, hela tiden rädd för folks kommentarer, ville att alla skulle tycka om mig. Jag tror det kallas dåligt självförtroende... Men nu! Skillnad till 1000, här kan jag (nästan) vara mig själv fullt ut och jag tror att det är därför vi har det så bra i våran klass nu, ja inte på grund utav mig enbart, utan alla har hittat sig själva och vågar vara den personen. Vi har grym sammanhållning och vi kan skämta med varandra utan att någon blir sur. Vissa mindre än andra kanske men roligt har vi ju iaf! Nv2<3

Nä nu får jag väl sluta, måste snart ut och borsta hästar och sen iväg med Musse till Nuntorp för hoppträning :) Lovar att försöka ta tag i övningarna! <-- de va påminnelse till mig det!

//Hanna

just de ja, bild va de ja ;P Hehe vi ÄR normala!
vanliga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0