...

Ingen rubrik, ja vet! Vet inte riktigt vad jag ska skriva än och därför svårt att skriva rubrik... :)

men ja, har vart i skolan, som vanligt. Matte och fysik på morgonen och sen från 10.35 - 13.15 = håltimme + lunch... Tjiho, not! Och denna väntan pga 45min ridteori! Men men överlever allt, vi har sköna soffor på våran skola ^^

Sen hem och slappa en stund och ut och mocka och sen rida lillen, mamma red musse. Så sjukt skönt väder idag, går ju att galoppera på gärdena, dessutom! Cherokee har ju inte alls någon tävlingsinstinkt, nejnej. Haha han ville verkligen iväg när vi låg sist, studsa gjorde han den lille skiten:) skojskoj! Bra att han vill framåt nu och inte bakåt!

Just det! Ska lägga in en annan grej här imorrn (om jag hinner...) Kan va lite bra komihåg för mig och roligt (?) för er, va vet jag. Nu hinner jag inte, är dödstrött och ska gå till sängs med engelskaboken och somna men den över huvudet.

//Hanna

ps. ingen bild idag, ja vet! Denna datorn e sjukt seg så: nej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0