väntar med rubriken...

Det där me rubrik är inte min grej riktigt, men eftersom jag inte vet vad jag ska skriva om än...

Igår hade jag iaf kul hemma hos Newman! trevligt o träffa många som va i gamla gänget på Dalbo! Jag är dessutom ganska stolt eftersom jag körde hela vägen dit och det va mörkt och lite dimmigt! Asläskigt! Men överlevde :)

Idag har jag fortsatt med städningen, har ställt upp massor med foton, och fler ska det bli! Måste bara fixa fler ramar och fixa förstoringar :) Kan nog även bli en canvas (heter det så?) Hur som helst, har tömkört Cherokee idag med, han är fortfarande bäst! Dessutom har jag smörjt ett träns och snart en sadel, bara ett träns och en sadel kvar^^ Har åxå hunnit med att prata med Madde i typ en timme i telefon. Det är så skönt att ha henne, man behöver inte ringa för att man vill något utan man kan bara sitta där och prata om ditten och datten. Tack för det, Madde!!

Ikväll blir det träning på nuntorp för Nina, ska bli skoj!
Vi får se om jag bloggar efter träningen (förmodligen inte), tränar ju 20.15-21.15, Nina e inte alltid i tid, vi är sista gruppen och hindrena ska in! Är hemma lite innan 22 och sen ska hästen fixas osvosv.  Imorrn blir det nog också lite tomt här, kl 8 bär det av till Ale med Cherokee, är hemma runt 14, ska äta sen rida och sen blir de idol, men som sagt. Vi får se :)

Ni får ha de!

//Hanna♥

      

min sötsöta katt Tippen! Och ja, hon är kamoflerad! (stavning?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0