Vad händer egentligen?

Ja de är frågan... Har egentligen 2 grejer som jag undrar över. Första väldigt allvarlig...

Jag bor i ett litet litet samhälle som man kanske tror att där händer ingenting, men icke! För drygt ett halvår sen blev en man mördad. Igår blev en tjej överfallen av en knivman. Det är sånt som ska hända i större städer, inte i minisamhället! Skitläskigt och otäck är det! Jag vet inte om jag vill veta hur detta ska sluta ärligt talat, usch!!

En annan grej, som är skitkul är besöksrekord här! :) Nu kanske inte siffran är något att skryta över så värst men så den håller jag för mig själv, men hur i all världens dar hitta ni hit?

Idag har jag upptäckt en annan skojsig sak, jag blir på bra humör av att ta en tur med Cherokee! Han är så himla skojig så att man inte kan vara sur och grinig med världens huvudvärk, det går bara inte, hur mörkt och kallt det än är...  har som sagt inte mått jättebra idag, huvudvärk i slutet av dagen är inge kul alls. 

Nu ska jag återigen begrava mig i engelskaglosor, usch! Engelska är nog sämsta ämnet, tråkig hemsk lärare och svårt som attan. Bläblä

//Hanna

Ps. GRATTIS FRIDA som fyller 16 idag!!
Ps2. nu kmr bilden åxå ^^ (har dock bildbrist så blir bara gamla bilder)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0