Superduperbästakänsla på träningen idag!!!

Idag är jag GLAD!!! Shit alltså, har nog aldrig gått så bra på en hel träning förut. Uppvärmningen gick riktigt bra, han va ganska lösgjord och gjorde som jag sa, galoppen va ju bara underbar! Travhoppa idag igen, träna ju i torsdags med samma övningar och höll på å flyga av när jag "nästanhoppa" och musse inte hoppa alls... Men Nina höjde inte till 1.10-1.20 idag heller^^ Menmen, ngr språng va super! Sen hoppa vi en ganska svår bana med snäva, svåra svängar. Kan lägga ut bild på det men inte nu... Första gången va allt bara klockrent. som nina sa:
"Finns bara ett ord att säga om det där, PERFEKT!!!"  Snacka om att jag blev glad! Torsdagsträningen gick nämligen bara åt skogen enligt mig, dessutom va ju Musses förra ägare där då, typiskttypiskt! Hon skulle vart me idag!! Va länge sen jag hade en så jäkla (Förlåt) bra känsla! Gaah, längtar till söndag iaf :)

Nu till icke-hästigt, innan träningen blev det mktmkt bak. våran klass fikar alltid på tisdagar och imorrn e de min tur. Va rena rama cirkusen här, radion på högsta volym med mig sjungandes till. grejer högt och lågt! Ingen vacker syn må ja säga!

Nu blir det kvällsmat och sen ner i sängen, man blir trött av att va på topp ;)

//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0