Rubrik här!

Idag har vart lite uppochner. Börja med att bernt inte va me bussen, vilket han alltid är. Vi har nämligen han i 2 lektioner på morgonen och sen världens hål. Så jag och madde försökte att inte få förhoppningar men de fick vi... Dom blev grusade. Bernt har nämligen en bil. Som funkar. Uppenbarligen...

Dessutom, på väg till skolan, så såg vi en reslig älg på gärdet mittemot kuserud. Chaffisen bromsa jättemkt men älgen skulle inte över vägen, hans kompis blev nämligen påkörd där i torsdags kväll... (De e sant!)

På hålet blev min kära grupp nästan  klara med biologin, bara lite finlir kvar!!  Men trött e ja iaf...^^

Sen på eftermiddagen/kvällen kom frida för o rida... Hon tog musse och jag cherokee, fort o bra gick det. Alltid trevligt med annat sällskap än mamma!

Nu ska ja bege mig upp till min goa säng, fryser som attan också så idag blir det filt och hela konkarongen på!!

//Hanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0