Onödigt..

Onödigt är nog dagens ord! Åkte nämligen till skolan idag, matte o fysik på morgonen och ridteori 13.15... Nu va det så att Bernt va sjuk = ingen matte eller fysik... Så messa till min snälla ridlärare om jag kunde få skippa teorin och det fick jag. Därför åkte jag fram och tillbaka i onödan.. hade ju kunnat ta sovmorgon o allt. Men! skönt å va hemma 10.20 ändå!

Dagen blir därför lite annorlunda, först mocka, sen läxor =  biologi, nk o engelska. å så blir det till å laga mat, förmodligen blir det makaroner och kassler :) Sen hade jag i mitt stilla sinne tänkt att jag skulle tömköra cherokee nu då eftersom jag kom hem tidigt men den lille skiten har ju bara 3 skor... Så det blir kotte som får röra på sig istället.. Musse ska ju på hoppträning ikväll :) 

Just de ja, i torsdags va de träning på nuntorp och det gick bra! Enda grejen va väl en bred oxer runt metern... Klanta mig lite med taxeringen så vi kom ganska långt ifrån. Cherokee hade trampat om eller stannat men inte musse inte!
Tränaren: Nu får ni flyga!
Och flög gjorde vi .. tillsammans :)

//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0