Jag gillar inte dimma!

Vakna imorse, kolla ut genom fönstret (som vanligt) och ser .. inget alls! Gillar av någon anledning inte dimma.. Kontrollbehov kanske, måste ha koll på allt, vem vet?

Jag hade ju som sagt med mig fika till skolan idag, och jag i mitt stilla sinne tänkte ju att det blir ju trevligt med lite kladdkaka på bussen hem sen då. Jovisst eller inte! Min klass e glupsk :) annars har de väl inte hänt mkt alls idag. Klassen, 8-9 av 12 visade prov på samarbetsförmåga på biologin som va omgjord till engelska. Nu är det väl egentligen så att ingen i klassen kan skryta med att dom e proffs på engelska (eller?) så, läraren kommer ha lätt att rätta, vi skrev nästan identiska svar allihop ;P

Nä, nu ska jag motionera 1 häst + 1 ponny, sen blir det spanskaspanskaspanska... men är rätt lugn inför det provet, har ju läst 4 år längre än dom andra så ja! kan typ allt... (Y)

//Hanna

Ps. va har hänt med mitt löfte att lägga in bilder på varje inlägg?? Fråga inte mig! men här kommer en (gammal)fast jag inte alls har tid men men, bild från i somras, fysiksalen och fika :)
tomt i fysiken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0