Introtävling :)

Den vann jag då ;) vi hade nämligen håltimma idag och passade på att ha lite kul. 2 st som inte va me i tävlingen satt och spelade upp början på låtar på sina mobiler, vi andra skulle skrika namnet och sen låttiteln och artisten. Tydligen har jag både bredast musiksmak, mest kunskap och så är jag snabbast också ^^ Skitkul vare! Blir nog repris på den ;)

Nu har jag hamnat framför datan, lyssnande till Michael Jackson. Egentligen inte min favvo men som sagt, har ju bred musiksmak, allt från King of pop till dansband till rock till 50-tal till nytt. Allt utom "skrikrock", hårdrock och klassiskt...

Ikväll för min del blir det träning, i dressyrsadel, jag kommer dö! Och imorrn då är det matteprov som gäller, i bildsalen! Det blir ett färgglatt prov, kanske vi får rita en katt... ;) (alla i Nv2 fattar det!!)

//Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0