Brrr...

Jag glömde mina favoritvantar i skolan! Katastrof, kan ju säga att jag frös på cykeln hem iaf.

Har väl egentligen inget vettigt o säga, jag är lite virrig... Idag har vi börjat med bokrecensionen på engelskan och de kan nog bli bra, tror ja. På biologin fick vi tillbaka provet och jag är nöjd. Efter det labba vi lite, tog pH på mosade löv och barr. och sen kolla vi på lite olika mossor. Va väl ganska bra...

På lunchen hade jag o Carro lite hyss för oss, som ni kanske vet kommer Magnus Carlsson till frändefors tack vare Madde och hon är lyrisk! Annonsen (den lilla lilla lilla) är uppklistrad på ett mörkblått papp-papper. Den vaktar hon med sitt liv... Jag och Carro har gått runt och låtit som vi hade rivit sönder den... typ ritch.. så vi bestämde oss för att förverkliga idén, utan att bli ihjälslagna... Så jag leta upp annonsen som fanns i TTELA och klippte ur den, snyggt o prydligt, och klistra sen fast den på ett likadant mörkblått papper. Identisk med andra ord! Vi fick tag i Maddes nyckel, men att gå till maddes skåp utan att hon märker nåt e inte de lättaste men men.. Carro gick till skåpet och med madde springande efter sig, hon öppna skåpet med Sofias hjälp som sedan hjälpte till och höll lite i madde... jag sprang fram till skåpet med kopian i handen, på så sätt skulle madde tro att det va hennes annons jag tog.. Ja gick en bit ifrån skåpet och börja försiktigt riva i den... Vid detta laget va Madde panik och skräckslagen. Jag kunde inte med å riva mer när jag såg hennes min så jag sa:

- Titta i skåpet!

Det tog ett bra tag innan hon förstod att orginalet va i tryckt förvar^^

Jag o Carro skratta så vi låg dubbelvikta, Madde med. I efterhand iaf! Förlåt att vi skrämde dig...!

Det va väl dagens roliga, nu ska jag snart iväg till nuntorp o tömköra cherokee, kanske också rida. vi får se!

//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0