bra väder nu igen :)

Träningen idag för Nina gick super!! Först träna vi lite svängar, typ hinder på pytteserpentin. Sen blev det bana, lite längre distanser och några snäva svängar :) Gick som sagt Skitbra!!! Språnget över oxern, alltså shit. Min häst kan hoppa, och han gört bra! Behövde bara checka lite innan hindren och sen bara .. fjong! Underbara bushäst!!


Tänk, igår va vädret bara skit. Idag är det på topp igen. Mitt tålamod, humör och allt går upp och ner med vädret! Nu hoppas jag på fint väder resten av året :)

Det är nog inte bara Cherokee som är väderkänslig...

Vi är rätt lika trots allt, humörsvängningar, envisa, viljor av stål. Det är det jag sagt jämt, han är som ett fuxsto ;)

//Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0