Vadå julstämning? :)

gaah, längtar som *** till jul! eller nja, mer till 1a advent då alla ljusstakar kommer upp och lyser i fönstren! Jag, Madde och Carro hade världens bästa idé, vi måste ju fixa julmusik till avslutningen med klassen, men de va lätt fixat, jag och Carro har samma julskiva med massa bra låtar på :) Men vi har ju en liten hemlighet också! Dahlstiernska-elever (Nv och Te) kommer nog märka något misstänker jag! Blir helt i extas när jag tänker på det :D Gaah längtar, måndag så!

Nä nu måste jag räkna och fixa musse, ska rida lite idag... Carro: I will be back! hehe

//Hanna

ps. gissa musiken jag lyssnar på nu! Kanske inte jättesvårt^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0