Pissväder

Regn hela dagen. blä! Kan ju bara nämna att jag fick en störtskur med hagel över mig i morse. Det finns ingen busskur på min sida. Andra sidans var knökad. suck. Dessutom åskade det som attan. Isch!

Annars har väl dagen vart rätt okej. Jag lekte proffsfotograf med Piffs mobilkamera (12.1 Mpx) och Madde lekte fotomodell! Vissa blev riktigt bra!

Har verkligen inget att skriva just idag, kan ju passa på att berömma min pappa för att han va så gullig och åkte tidigt från jobbet så jag slapp cykla hem i regnet. Däremot kom bussen lite tidigare än pappa. En sisådär 20min... Helt ensam i Brålanda, så vad gör man, jo! In i Möbelhörnan såklart! Gick nog en 5 varv där inne, från ingången till allt ljus och tillbaka. Dom undrade nog va jag gjorde^^ Men det va varmt och skönt! MEN, eftersom jackan (läs: hela jag) va en aning blöt så kunde jag ju inte provsitta alla fåtöljer, dom har världens goaste utan massage och en med. mmm så gosigt. Men inte idag inte... :(

//Hanna♥

ps. vi ska ha ett mossigt prov i december, fast inte om mossor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0