orkar inte ens skriva ps idag...

Idag är ingen bra dag, eller jo, började hyfsat. "Skippade" spanskan för att istället lyssna på Ingrid, Anders syrra, som går på högskola i Halmstad. Lyckligtvis tog det hela lektionen och dessutom vart de intressant! Börjar inse att det finns högskolekurser om nästan allting!

Efter det har det bara gått utför, på engelskan kände jag mig lite hmm. dåsig och trött. (inte konstigt kanske?) på bussen va det hur varmt som helst och sen gå genom Brålanda med tjock vinterjacka, blä. Hoppade in på Ica som jag brukar göra på fredagar och köpa typ bulle eller nåt, men kände verkligen inte för det. Sen tog det evigheter att cykla hem. Höll nästan på att blåsa i diket i duggregnet. När jag väl kom hem, trodde jag att jag skulle somna stående. Ut till hästarna, och med tanke på dagen i övrigt blev det ju inte bättre där. Dörrarna in till där dom blöta 3-ton-täckena hängde ville naturligtvis inte öppna sig så va tvungen att klättra och balansera lite och öppna innifrån. Hästarna va otåliga och ville inte som jag alls. humöret + tålamodet sjönk ännu mer. Och sen, skulle jag ju stänga dörrarna igen och klättra tillbaka, men inte då. Dörrarna ville inte alls gå igen, suck. Sluta med att jag va skitsur och arg på allt och gick in med trötta men arga steg.

Just nu går det julmusik på datorn och huvudet bankar lite + att jag snart somnar så jag får väl sluta nu...

//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0