*mindre fint ord* och *superlativ* Musse

*NV2 läser ps.et*

Hela mitt fina inlägg är puts väck. Kom åt nån knapp av misstag och bam! Borta

Men höll på med veckoplanering, kanske va det inte meningen att jag skulle publicera den, vad tror ni?
Tar den i stora drag då:

Måndag: Handla med Piff på håltimmen. Tömkörning med Cherokee på nuntorp. Rida Musse
Tisdag: ev. Plugga lite matte och biologi. Hästarna?
Onsdag: ev. Plugga lite matte och biologi. Hästarna?
Torsdag: Cherokee? Markarbete med Musse i Mellerud
Fredag: Till morfar och pynta inför advent. Motionera Musse
Lördag och Söndag: Biologi-plugg. Motionera hästar!


Idag har jag grejat med foton som sagt, inte ett dugg klokare blidde jag av det men.. Sen begav jag mig ut till Nuntorp med Mussepusse. Hoppa lite studs. Gick sketabra! Utom några gånger då han inte alls ville ta ett extra galoppsprång utan hävde sig in i studsen... Det var dessutom ganska kort emellan så det hade ju blivit bättre om han hade väntat men inte då!

Sen tog mamma bort alla utom ett hinder så det blev ett räcke. När det låg på 60-70 så hamna vi i ett mellanläge och såklart, istället för Cherokee-varianten och trampa om, så hoppar han av alldeles för tidigt. Suck. Men sen gick det som smort. Han lyssna på mig hela tiden och backade av fint! Högsta låg väl på 90 och det såg inte ens högt ut. I somras hade jag inte ens styrt på det under dödshot... Menmen, hade väl 110-banan som jag hoppa för nina kvar i huvudet^^

Nu ikväll blir det PDS (Playa Del Sol) och sen sängen :)

//Hanna<3

ps. Nv2: vi ska ju försöka fixa till ett fotoalbum till bernt! Har ni ngr bra bilder på klassen/er själva/bernt på datorn så kan ni väl skicka dom så kan jag eller Carro beställa dom sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0