Litet mini-uppehåll

Det har jag haft, har helt enkelt inte orkat skriva ett smack!

Men, igår skulle jag ha tränat med lille plutten på typ första gången på massa månader, men nejdå! Den blidde inställd! Nina, som aldrig är sjuk, va sjuk... Suck. Men kanske tur det eftersom jag hade världens ondaste nacke igår, lite bättre idag men inte mycket!! (Fråga mig inte vad jag har gjort!)

Imorrn ska min kära klass ut i skogen och (gå vilse?) greja på biologin! Stövlar here I come :) Dessutom skulle de typ bara va 2+ ute och kanske snöblask... Kan bli skojsigt detta!

Just nu håller jag på att leta utländska nyheter på engelska medans min katt Tuss ligger på soffan och sover, lyckosen!

//Hanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0