Julklappsdiskuterande

Hallojsan

Händer inget intressant i mitt liv just nu, lite idétorka osv... Men, idag har jag tatt det lugnt, mockat, ridit cherokee, lagat mat och sett på Twilight för 154546 gången :) I like it!

Nu har morfar kommit igen, han va här igår och kommer imorrn med :) Och på tal om morfar, håller på med en skitfrän julklapp, men eftersom han läser bloggen ibland så tänker jag inte skriva det här^^

Och på tal om julklappar! Har ni köpt någon än? Inte jag, och jag är bra på att få panik, kommer aldrig på vad jag ska köpa i förväg så det brukar sluta med att jag går in i en trevlig affär och sen går på känsla, bra på sätt och vis men ibland infinner sig inte den där känslan av att den här blir perfekt till den personen, och blir det panik kan jag lova!



När jag ändå tjattrar om julklappar, brukar ni skriva lista på vad ni önskar er? Det brukar faktiskt jag göra! Men, när jag väl kommer på den ultimata hann-julklappen är jag inte i närheten av en penna och tänker, äh jag kommer ihåg det ändå, jag skriver upp det senare. Jovisst, och om jag någon gång skriver upp en lista, finns den när mamma ska handla julklappar? nejdå, puts väck!

*Stort problem det där^^*

//Hanna♥

ps. innan inlägget va klart löd rubriken: rubrik: ingen aning...
ps2. är det bara jag och madde som lyssnar på jullåtar så här års?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0