Jag blir så trött...

... på allt detta regnande! Det skulle va fint idag! Blev det så? NEJ! Såg solen och lite blå himmel max 5min i förmiddags. Väldigt fint väder...

Nog med klagande, Musse är jag nöjd med idag, han lyssnade skitbra trots att vi va ute på grusvägen så imorrn blir det till nuntorp och hoppa lite. Cherokee är som han är, han har iallafall 4 skor, just nu. Dom andra 3 som inte lossnat än är på väg också... Men som sagt, tömkör honom bara i skritt och pysslar med det lilla såret som inte ill läka ordentligt. Och som herr veterinär skrev i journalen så ogillar Cherokee sårpill.. (nämn en häst som gillar det!)

Dagen annars har vart hyfsat lugn, övningskörde till morfar och alla lever (om någon dog berodde det inte på mig). Där blev det fika och lite pyntande. Sen va det ju ett 3h långt program från Stockholm International Horse Show (rekord i längd?) och måste bara tipsa om en man vid namn Jean-Franses (stavning=fel) Pignon. TOTALT MAGISKT! Shettisen va ju underbar!! Sök på youtube, det måste finnas klipp där!

Gonatt

//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0