Ingen rolig dag...

Eller ja, det stämmer kanske inte helt. Har iaf vart upp till grums idag för sadelmojs. köpte en sadelgjord också :) Messa med madde och när vi kommit in i värmland börje ja skrive så här då, me e på slute på alle ord. och *vi är ju i värmland*

Madde trodde uppenbarligen inte på mig, för ca 5min senare tyckte hon att jag skulle komma till henne på direkten. Bra Madde! Fick en liten ursäkt; jag trodde du ljög...    Suck.

Resten av dagen, jag menade ridningen, gick rent ut sagt åt helvete. Vi lämnade ju in hoppsadeln uppe i grums för omstoppning, så det blev till att rida i dressyrsadeln. men när motivationen är 0, vädret piss och det varken går att sitta ner eller rida lätt i sadeln med balans så blir det inge bra alls. Red i typ 15min sen gav jag faktiskt upp.

Inte riktigt likt mig, eller jo, kanske. Jag är varken bryt ihop eller bit ihop, jag är mer, hmm, bryt ihop en stund sen bit ihop och gör om, gör rätt! Jag tror man behöver bryta ihop en stund för att det ska kunna bli bra, eller åtminstone jag behöver det!

Nä, nu blir det körslaget (mamma och pappas röster) och dansbandskampen i pauserna (min röst)

//DansbandsHanna ;)

ps. påminnelse till mig själv: Ring Madde imorrn och pressa lite info!! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0