Helgplanering

Har lite att göra även denna helgen och eftersom jag brukar glömma hälften så blir det en liten "check-lista" här:

Lördag:

* Tömköra Cherokee
* Övningsköra till morfar och pynta där
(se upp, allmän trafikfara^^)
* Till Madde?

Söndag:

* Rida Musse i ridhuset
* Tömköra Cherokee

Hela helgen-göra:

* Städa mitt bombnedslag till rum
* Pynta mitt rum
* Plugga biologi, engelska och spanska

Nu ikväll blir det lugnt framför teven som visar idol :)

//Hanna♥

ps. Jag vet inte riktigt vem som åker ut men hoppas nästan att Mariette gör det, trots en underbar röst!!

ps2. Ja, jag vet att denna bilden va me igår med! Men hur ska jag annars få Madde att läsa?? Iaf, biljetterna till Magnus Carlssons julkonsert i Frändefors kyrka är snudd på slutsåld :O Typ 10-20 biljetter kvar... Bra gjort Madde!!


Kommentarer
Postat av: Madde

Haha! Just de, bilder ska det vara- fast på rätt person förstås! :)

2009-11-27 @ 19:16:48
Postat av: Warnmark -bloggen för dig & din häst

Hej. Förlåt om du inte vill ha sånna här inlägg på din blogg (då kan du ta bort det) men har utlottning på bloggen.

//Karin

2009-11-28 @ 14:16:03
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0