Hannas special + annat smått och gott

Hallojsan

Frågar mig själv ibland varför jag ens loggar in här, när jag ändå vet att jag inte har något att skriva om. Meningslöst... Men brukar ju lösa sig ändå! Jag får väl knåpa ihop något roligt iaf ;)

Idag är det ju fars dag och det fick mig att gå upp tidigt (07.45), ut med hästarna och sen in och göra frukost. Stekt korv, scrambled eggs och hannas special. Det sistnämnda är min egna macka som jag har komponerat alldeles själv :P  Kan ju lika gärna skriva ett "recept" eftersom jag fortfarande inte har knåpat ihop något bra att skriva om^^

Hannas special (till en normal-ätande människa)

* Två brödskivor, tex runda polarbröd eller jättefranska
* Ett ägg
* Lite sallad, skinka och ost

Gör så här:

Lägg först lagom mycket ost på båda brödskivorna och micra dom till osten har smält. Vändstek ägget. Skölj salladen och lägg den och en skinkskiva på den ena micrade mackan. Lägg på ägget och till sist den andra micrade mackan. KLART!

Inte alls svårt :)

Resten av min dag kommer jag att tillbringa i sällskap av mamma, pappa och morfar. Ska också hinna med att motionera två hästar. Och kanske kanske titta lite på engelskaboken...

//Hanna♣

ps. nu hade jag en klöver efter mitt namn^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0