Förvånad

Ja, det blir man när man vaknar och solen skiner från en klarblå himmel! Gött! På morgonen åkte jag och mamma den "lilla" biten upp till Grums och hämta sadeln :) Äntligen, att rida 5dagar i sträck i dressyrsadel är väl inte riktigt min grej kanske..

red i sadeln på eftermiddagen och det gick ... bra en stund. Tills jag började kräva att han skulle lyssna på skänklarna. Han ville inte alls flytta sig åt sidan eller göra framdelsvändningar, han la istället i racerväxeln (läs: backen) och backa i full fart och någon gång emellan för att variera sig så blev det stegring istället. Suck. Fick till det någulunda i slutet...

Ikväll hoppas jag på dansbandskampen, men mamma vill väl antagligen se på robinson... Jaja, vi får väl se hur det går. Imorrn blir det nuntorp med Musse, går ju inte att rida ett riktigt stenhårt pass hemma. Hade tänkt att han skulle få trava över bommar och hoppa lite studs :)

//Hanna

ps. Cherokee har kvar såret på vänster fram, har ett nytt litet sår på höger bak och har tappat skon på höger fram... Suck, hur lyckas han?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0