Cirkus i stan, Cirkus HannaMadde

Idag har vart den mest surrealistiska dagen på länge! Herregud säger jag!

På morgonen va det väl inget speciellt, men när vi snart är i mellerud, ja då är det bom stopp på vägen, jag och madde tyckte naturligtvis att detta va spännande, med tanke på att våra liv är rätt döda annars. Vi bara, "torsdagsmorgon med twist!" och "lite mer mmm i livet!" haha ganska stört med tanke på att det va en trafikolycka. Men ju mer klockan tickade så förstog vi ju att vi kommer nog lite sent till skolan. Dock va ju läraren med bussen så ja... Vi stog väl där i ca 30 min... Vi brukar va i skolan 08.10 vi va i skolan 08.45 :) Tydligen va det 3 påtända norrmän som hade kört av vägen, ut på ett gärde och sen kört där ett tag. Med 100kg knark i bagagen^^ Gudars

Mattelektionen sen va ju bara uppochner, med lite interna skämt mellan mig och madde ;P hehe, engelska drog väl ner lite på energin men sen va de matte igen... därefter lunch och hål. På hålet va det introtävling, dock va det mina låtar så jag fick inte va me... Menmen. Sen spanska med petra och maryam. suck. Vi står och pratar med en lärare medan vi väntar på Lill (rätt lärare). Hon kom 5 min sent, men istället för att sätta igång lektionen ställer hon sig med oss och pratar i ca 5-10min. vadå sjukt?! Sen fick vi välja mellan reflexiva verb och film, a jo visst vilket tror ni vi valde? haha, dock har den filmen vart lite konstig, funkat ibland men ibland inte. Så vi satte i skivan i projektorgrejen, ljudet fungera dock inte och den nödvändiga fjärren va puts väck. Så Lill sprang runt i skolan och letade, utan resultat.. Det slutade med att en annan lärare fick hjälpa oss och vi hamnade i ett annat klassrum. Då var det typ 15min kvar.. Behöver jag säga att Lill är virrig?

Sen va det dubbeltimme naturkunskap, mkt giftig lektion^^ (vi snacka miljögifter) de va dock inte bara jag och Madde som va ganska trötta och hade cirkus. Goa kommentarer hela tiden och asgarv. Stackars lärare (som förresten är norsk..) Går inte riktigt att beskriva men!

På bussen va vi ju inte mindre flumm utan satt och diskuterade hur den där olyckan gått till, dom körde mot ljuset. hehe

Nu måste jag sluta, har träning om en stund...

//Hanna

ps. är trött och kommer leva i 300år (ett skratt förlänger livet vet ni!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0