Trött...

Det märks verkligen att man har vart koncentrerad och på högvarv i ett läsår nu! Är trött och tiden går alldeles för fort.. Nåt som skrämmer mig lite är att jag har spanskaprov, Ma B-prov, kemiprov, 549 engelska ord och uppsats i svenskan kvar att göra, vi slutar om 2 veckor... suck.. jaja bara och bita ihop och sen kan jag falla ihop i en liten hög sen, första dagen på sommarlovet...

Idag har inte min trötthet blivit bättre direkt.. vi har haft aktivitetsdag och jag hade valt kubb:) vi spelade fyra matcher och vann 3;) men detta var beräknat att ta hela förmiddagen, alltså 4h.. eeh lite missberäknat kanske? det tog kanske lite drygt 1h.. och gissa vad! vi har allstå hål i 3h + lunchen på 1h.. jippie!.. man blir inte direkt pigg av det. men vi tog det allmänt lugnt och prata en del! efter maten var det dags för engelska och det var ju inte direkt krävande heller så.. Just de.. vi hade betygssnack och jag ligger på VG men om jag gör bort mig imorrn på orden så sänker hon mig... som om pressen blev mindre nu.. NEJ! jag vill verkligen ha mitt VG:)

På lunchen gick jag, madde och carro upp till köpingen (jag vet, fjantigt namn på centrum men.. e man i mellerud får man hålla sig till deras ordval...) för att köpa biljetter till esteternas vårshow imorrn.. det blir jag och madde som ska dit! carro ska dit idag nämligen... kuligt ska det bli!

Som sagt.. ganska lugn dag idag men nu är det slut på vilan... har tränat på mina älskade (läs: hatade) ord och nu ska jag ut till hästarna och pyssla lite och sen bär det av till ridskolan... jag har ju faktiskt en lektion kvar idag :P får se va de blir där! skoj blir det nog iaf!

Sholahejhoppsan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0