Racerponny

Idag har jag löshoppat lille racerponnyn:) Det gick jättebra men han fick inte hoppa så högt idag eftersom han inte har hoppat sen i höstas så han fick ta det lite lugnt... lugnt o lugnt vet jag väl inte om det gick men...;) han rusar/hoppar över hindren o sen nosen rätt ner i backen där det finns gräs... Några gånger tog han sig ett (läs: 3) ärevarv runt hela paddocken... öronen "slickade" och framskjuten hals och så racerväxeln:) busponny!! men hoppa kan han! som ni ser på kortet så är han typ 20-30cm över hindret som va ca 60-70cm...

racerkotte själv!! han riktigt studsar även fast han inte är så tjock nu:P
Kotte löshoppar
Imorrn är jag ledig från skolan, ska till veterinären med Cherokee.. håll tummarna för att han är frisk nu!!

just de! förut tvätta jag ur badkaret och fyllde på med vatten till hästarna, Kotte e så rolig! han lät cherokee dricka lite innan han satte igång med sitt plask.. sen höll han på där i 10min och plaska! både jag, cherokee och han själv var ganska blöta sen..:) idag så doppa han ner mulen (läs: huvudet) så långt ner det gick, han öppna munnen och sen plaska han! han såg sjukt rolig ut! min sötis<3

min dag har vart ganska lugn trots alla bommar som skulle bäras fram och tillbaka.. har pluggat lite mer på engelskaorden.. och jag kan ju säga att det gick hmm.. sådär ... men men

Nu ska jag slå mig ner i soffan och ta det lugnt!

kram kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0