Ojojoj

nu får jag verkligen skärpa mig! hugaligen va länge sen jag blogga! Vet inte riktigt var jag ska börja så tar lite översiktligt...

Hästarna mår prima! pensionären blir piggare och piggare och har, till allas förvåning, inte hostat alls nu under våren... Som den hosthäst han är med pollenallergi och allt brukar våren vara hemsk men icke då! Sjuklingen är fortfarande under behandling och skrittas förhand 2*20min varje dag... Förhoppningsvis kan ja börja rida honom på sommarlovet...

I skolan är det fullt upp som vanligt och det haglar nationella prov över oss... även vanliga prov/inlämningar finns det gått om... Annars är det som vanligt, flams och trams;) Vem har sagt att Nv-klasser är seriösa?? Det är en myt!!

I torsdags for jag och madde till storstaden vbg och hitta till både veromoda och biblioteket.. De sistnämnda var till våran förtret stängt och därmed begav vi oss till stationen igen och åkte hem....

Imorrn ska lilla jag till vbg igen för att ta hål i öronen... vi får väl se vart de slutar...

nej det får bli ett kort inlägg idag med! Är redan 2min försen till Vänner...

Kramusar på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0