Musik<3

Som vanligt är en stor del av mitt liv musik! Idag har jag suttit och "filat" lite på några låtar.. Fått till dom riktigt bra nu! Ja jag har inte gjort några egna men man kan ju spela ändå;) Sen finns det ju låtar som man bara blir glad åt här kommer några såna:)

Dagens låtar: The real group - Varför får man inte bara vara som man e?    Lyssna för texten! Tänkvärd och jag hoppas att ni tar åt er!!  
The real group - Makalösa manicken    Shit vilken cool låt! Dom e fantastiska:)

Idag har jag, förutom musiken, hittats ute i skogen på promenad, bakom ratten i en guldig bil och på youtube;) Ganska lugnt i skolan idag! en lärarlös kemilektion ägnades åt att få en spik genom en colaflask-kork! Det var faktiskt det vi skulle göra... Sen jättelugnt resten!

Kom på några låtar till som är dagens... typiskt mig! Gillar allt!!
Timo Räisänen - Simply the best
Nanne Grönwall - Lyckos dig

Nån som tycker jag har blandad musiksmak?! Lyssnar nästan på allt så.. Allt från Rock till pop till dansband till gammal musik! Skönt att kunna blanda;)

Näh nu ska jag ut på promenix med hästarna..

Pösselipöss<3

ps: här kommer 2 bilder från kameran... har fler men hinner inte leta upp nån bra...

Sen kom min katt i vägen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0