Grattis blåsten, jag skriver

Idag e ingen vanlig dag för idag är det Kottes födelsedag:) Mitt lilla busiga russ fyller 21 idag!! Han väl aldrig vart så pigg som han är nu:) Så sen blir det till att göra tårta med knäckebröd, morot, äpple, socker och lite annat smått och gott...
Gick inte att lägga in bilden i inlägget så Kotte får väl ett eget då;)
Själv har jag tillbringat dagen framför datorn (någon förvånad?) nä men har faktiskt fått till nästan en A4 på uppsatsen,.. dock väldigt ostrukturerad med satsade på att skriva av mig.. Nu kom jag visst på att jag måste plugga matte också så det får väl bli det sen...

Igår var jag och övningskörde! skoj skoj.. Körde ända till brålanda och tillbaks och alla lever! ska nog köra idag med så stanna hemma! Varning varning!!

Annars har mitt liv varit ganska lugnt och behagligt... Utklassa pappa i fia med knuff:) tänk att så enkelt spel kan vara så roligt... om man vinner vill säga... det är inte riktigt lika kul att bli utknuffad precis innan man ska gå i mål..

Sen måste jag fråga en sak till! vad tycker ni om Pippi Långstrump? är hon en rebell, en fara för barn att läsa om? Eller tar verkligen barn efter sagofigurer? Vad jag vet finns det ingen Pippi Långstrump där jag bor iaf..

och så måste jag ju kommentera vädret också;) så det blir en allmän lista här:)

Dagens väder: Blåsigt med lite sol ibland men mycket moln... Små regnstänk härovar och cirka 12grader...
Dagens låt: Happy birthday;) och The rose - Westlife
Dagens humör: Ganska bra faktiskt, hyfsat glad:)

Så nu ska jag gå och ta hand om en skrikande katt och min 21-årige ponny... får väl ta hand om "muntergöken" också;)

Kramizar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0