glad dag! tror ja...

Idag har vart en helt okej dag! Men får väl ta allt i tidsordning:

I lördags var det Eurovision som gällde! Gillade inte Norges bidrag så mycket från början men ju fler gånger man hörde den desto bättre blev den! I'm in love in a Fairytale:) En annan ska som e lite konstig är att det är FIASKO när Malena kommer på 21.a plats... Kanske inte världens bästa placering men hon tog sig till final! Bara det är succé... Och hon vann ju dessutom över alla bidrag i Sverige så varför klaga... Den man ska klaga ordentligt på är däremot Christer Björkman! Han är världens fjantigaste och nu vägrar han tydligen att avgå också, inse fakta! ingen gillar dig!! Luktar väldigt mycket fusk tycker jag men... Nästa år ska jag o Madde vara general för det hela och vi ska dessutom sjunga alla låtar också!!

Så nu har jag klagat lite så nu får jag väl fortsätta lite på den vägen... Igår va det dags för den årliga klippningen av litet HÅRIGT russ... Han måste tappat en 50kg... på mig... Vinden hade nog väldigt roligt igår... det yrde och alla håll och kanter. ena stunden blåste det från norr, nästa från söder... Resultatet blev att Kotte tappade päls och jag fick den, i ansiktet, kläderna, överallt!! Blä!! men han e "jättefin" nu, han fick både en blixt och ett hjärta:)

Den här helgen har uppsatsen vart i fokus. Snart klar:) Fick lite smått panik över en annan grej jag skulle hitta,... vände uppochner på 2 lådor med gamla skolgrejer i, hela mitt skrivbord utan resultat... Men sen kom jag på att den kanske kunde ligga i vårat föråd (läs; stökigt rum med 1 dator, massa kläder och papper huller om buller... ) och tänka sig! där låg den! Glad glad glad =D

Annars har det väl vart lugnt, antar jag. Nu ska jag skriva uppsats, mocka, spela piano, motionera hästar osvosvosv

Solkram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0