galet roligt!!

Då va det dags att blogga igen! Sitter just nu och väntar på att madde ska komma, vi käka pizza och titta på robinson:) lyssnar samtidigt på Scotts, fantastiskt att dansband kan va så bra...!

Har inte hänt så mycket i mitt liv. Jag har ledigt i 6 dagar nu, tors-tis:) sköönt dock så finns det någon som uppfunnit läxor... Så dagarna kommer bestå av uppsats, eng. glosor, power point och en och annan ponny ;) på tisdag är det dags för återbesök för Cherokee. Vi ska ner till Ale och jag vet verkligen inte vad jag ska ta mig till om han inte är frisk nu! Då blir det till att leta stallplats åt kotte och hitta lämplig storhäst... det tar tid och jag vet inte hur jag ska överleva utan kottelikott... men men... min värsta mardröm är dels att jag inte får rida på hela sommarn, dels att vi inte får rätt på det och måste ta bort cherokee.. vill inte det! han e ju världens bästa när han inte har ont! han har ju funkat. hela förra våren hoppade vi och allt gick asbra! F*n om det inte går! han har ju talang ponnyn.. han e väl lite "egen" men kom ju på hur man skulle göra precis innan han blev sjuk... Piss på det..

Hoppsan rubriken passa inte direkt in på texten över men desto bättre på dessa små youtube-pärlor ;)

kika in på gymnastik, inomhusfotboll, hoppa bort-tävling och curling-VM (namnen på länderna är ju klockrena!!)  mer klipp blir det en annan gång! det finns hur många som helst... satt och gappskratta i nästan 2h:)

aja galenskaparna & after shave är bara galet roliga! eller så har jag sjuk humor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0