Det var en gång... en tjejkväll

Nu har det äntligen hänt lite skojsiga saker i mitt liv! I fredags satte jag och Madde oss på bussen upp till Mellerud på kvällen (!) bara det är historiskt;) Jo i alla fall, vi åkte tillbaka till skolan eller rättare sagt kulturbruket för att se på alla estetelever som har gjort en egen musikal, alla låtar, manus, kläder

Musikalen handlade om den lilla flickan Rödluvan som ville veta vem hennes mormor var!
Det var skämt blandat med skönsång! Det är sjukt att alla sjunger så himla bra! kanske därför de går estet... ;P
Sevärd! men tyvärr var det sista föreställningen i fredags så;)

Och som vanligt när jag och Madde är någonstans händer det ju nåt! Vårat skolkort gäller inte efter 19.30 på kvällarna så vi skulle kolla innan vi gick av om vi hade pengar på dom! Jo hej o hå! Vi slog ihop två och glada i hågen gick vi därifrån!
Sen skulle vi ju hem! Tror ni inte det var samma chaufför igen så det blev inget strul :) första gången i världshistorien! Däremot var vi själva i bussen och då kan det bli väldigt skojigt men det är inget vi ska ta här;)

I lördags kväll var det dags för äventyr igen! Det bar iväg till Pernilla för tjejkväll! Jätteroligt å träffa alla igen! Roligt hade vi:) Men när dom börja prata spöken och andar var det inte lika roligt längre men ja... Har tyvärr inga bilder, hade inte me kameran! Kommer minnas denna kvällen jättelänge! Saknar er redan igen ju<33

Sen har det väl inte vart nåt speciellt! Har skrivit färdigt uppsatsen och jag fattar riktigt mycket av kemin så det verkar lovande! På tal om lovande så har jag börjat tömköra Cherokee i skritt och han är superduktig:) Imorrn bär det av till nuntorp för tömkörningslektion för Anders. Kotte busar runt som vanligt och idag hade han förmodligen fått världens stöt av staketet, han var helt uppstressad stackarn...

Nu ska jag plugga lite på spanskan! upptäckte nämligen att jag inte kunde allt som jag ska kunna... herregud jag har ju 1000gånger så mycket press på mig som dom andra... Har ju redan läst allt... Men men det går nog bra tror jag:)

nu ska vi tydligen fika så får väl slita mig från datorn och musiken...

hajhaj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0