Det blåser...

Än en gång har det gått långt mellan bloggtillfällena... Usch på mig!! 
Nu sitter jag och tittar ut genom fönstret och vad ser jag? jo träden svajar så jag tror dom snart välter och himlen är faktiskt blå på sina ställen;)

Veckan som har gått har varit både kaotisk och lugn... I måndags var det lektioner som vanligt hem 12:30. Tisdagens morgon ägnades åt projektarbetesmässa på skolan, det tog kanske en kvart och kika på allt så vi hade i princip rast i 3timmar, sen va det fysik och idrott och ingen svenska så det blev att åka tidigare ner till "stora" staden vänersborg för att ta hål i öronen! Allt gick bra! Inga dog och inge blev döv av mitt skrik... Haha nejdå jag skrek inget och nu sitter örhängena där dom ska; i öronen;P  TACK CARRO för det mentala stödet! Det behövdes...

Onsdagen var de 2 svenskalekt. inställda så då blev det till att åka hem 14:20:) På torsdagen var det NP hör och läs i Eng på morgonen.. Läsdelen kändes riktigt bra, hördelen gick sämre... Tillbaks till skolan, ha fysik och sen hem 12:30. På fredagen kunde jag ha slutat 12:30 men min spanskalärare var upptagen så vi fick ha lekt. som vanligt, hade nämligen ett hål efter matten:) Jag och madde hade också dataprov i excel; båda fick MVG=D. Däremot, de som hade franska och bild (istället för spanska/tyska och data) fick sluta 09:20... fuskisar!!!!

I morse vaknade jag upp med snuvig näsa... Skit också! har verkligen ingen lust att bli sjuk nu! Ska lämna in en svenskauppsats 20:de och nästa vecka är det NP i Ma A... iochförsig... Ma A e ganska enkelt så...

Dagen har ägnats åt datan, svenskauppsatsen, köra bil, bakat och strax ska jag promenera med mina två bombhästar... De har i princip stått inne i 2 dagar så det kan bli skoj i blåsten... Annars mår dom ganska bra tror jag! Kotte gick i form i både skritt och trav igår när jag tömkörde och han stegrar sig fortfarande i boxen när det är mat på G... Han e så söt när han gör så... Cherokee stegrar också i boxen med öronen slickade och han ser verkligen farlig ut... men så kommer lille kotte och ska göra likadant.. För det första kan han inte se farlig ut, för det andra så kan han inte stryka öronen så mycket pga mycket päls och små öron. På tal om päls, han måste klippas...! Han har en förmåga att inte fälla.. Eller jo, fäller gör han ju men det tar ju ett halvår... han börjar fälla i typ Februari/Mars sen så fäller han klart i juni.. och sen i juli/augusti börjar han få vinterpäls igen... Han e hopplös!

Dagens låtar: Free Loop - Daniel Powter Så himla fin! lite gammal men skitfin!!
Home - Michael Buble Hitta ingen med Michael så det fick bli Westlifes version! sjukt fin låt iaf!!

Nu ska jag ta hand om mina bomber;)

Pösspöss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0