Allsång på ... bussen:)

Ja nästan blev det allsång på bussen.. Jag o Madde va fullt igång på bussen och tyckte absolut att allsång va världens bästa förslag för alla 7 på bussen inkl. 2 lärare... gick ju sådär.. men tänkte sätta på musiken på maddes mobil men det fick ja inte så madde börja småbråka för att få sin mobil och lärarna bara skratta o sa: "Hur gamla är dom egentligen??"
Hoppsan...XD Men men roligt hade vi! Efter "vattenkriget" berätta ja vad lärarna sa för madde (hon är döv) madde svara: Vet dom inte det??
Herregud... Skrattanfall där iaf;) Folk måste trott att vi var fullkomligt galna! minst....
o
Denna veckan har vart helt uppochner hela tiden känns det som! I onsdags var det dags för nationella i Ma A... hade två slarvfel.. typiskt mig!! men nöjd ändå! På eftermiddagen blev det biblioteket med Bettan, ganska roligt! Hon är lite hönsmamma; Kör nu inte trimmade mopeder! Ta på er jackor, det är kallt ute!
Åh va vi skratta! Sen gick brandlarmet så vi gick brandtrappan ner:) o vidare till biblan... Aftonbladet: En klass innebränd:)
Ne haha inte riktigt...

I torsdags fick vi reda på Nationella i Eng A och jag fick VG sammanlagt! Tänk ändå att munliga gick bäst! Herregud har väl aldrig hänt förut...  I övrigt va torsdagen en halvdan dag... Morgonen = hällregn.. .sen va vädret skitfint men va hjälpte det när våran bästaste mattelärare ska sluta... Vi börja nästan gråta :(

På hästfronten blev det hopprov på torsdagskvällen! Gick riktigt bra och känner nu att jag har fått tillbaks glädjen med att hoppa... Mitt självförtroende har vart så långt ner det bara går för att Cherokee har vägrat hur länge som helst... Men äntligen kanske det vänder!:) På tal om den galningen... Han börjar bli en laddad bomb så nu försöker han galopp/bock-träna i sin lilla sjukhage... Det är nästan så att han går igenom staketet... Himla lilla skit! Och Kotte mår bra!

Nää nu får jag nog bege mig mot min säng... Ögonen går i kors och jag somnar snart så...

Gonatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0