Trollywoods Kim och Clippers Corner

Ja! Sitter och lyssnar på Kim Fransson och fasiken va bra han e!! Har inte fattat det förrän, på riktigt, nu! Jag fullkomligt älskar hans röst så jag vet ju vilken min nästa cd blir...:)

Igår vaknade jag med snuvig näsa och det verkar hålla i sig idag med...:( Idag har vart en ganska lugn dag! Fick reda på kemiprovet och det blev tummen upp:) Sen sköt Bernt fram fysikprovet.. En helg åt fysik och så blir de inget... ååh! Nu blir det isället massa läxor över lovet, Engelska bokredovisning, Dataprov, Matteprov, Fysikprov, Spanskaprov.. Grupparbete i kemi om kolväten ska redovisas nån gång då... så typ 5-6grejer på 2veckor :S sen väntar ju NP i engelska o matte, fördjupningsarbete i svenska och kemiprov typ sista veckan:S Ja..

Imorrn ska håret ryka! ja, jag hade nämligen tänkt att snagga... Haha blev ni rädda? Jag kan lova er att det kommer inte och hända för mindre än 10miljoner;) Ne men ska klippa mig... Antingen behåller jag luggen eller så blir det sne lugg... men det märker vi;)

Nu ska jag få i mig lite mat och sen ska jag uppsöka närmaste säng! Okej då kanske inte riktigt än men:P

Kramz<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0