Tjo:)

jag hatar snö. jag menar det. okej då... men varför ska det snöa nu? mitt i våren?! Dessutom blir det ingen fin snö, det blir slask... Värsta snöstormen utanför nu... Men men.. det är bara 109 dagar kvar tills min födelsedag och är det snö då... , då vet jag inte vad jag gör!!

Idag spelade vi volleyboll på gympan med hjälp av några jätteduktiga "nästan-proffs"... Gick väl sådär..   Annars har det varit rätt lungt idag... Senare ska jag fara tillbaka till mellerud fast till ridskolan och rida:) Får väl se hur det går... Nu när jag inte har Cherokee jag kan rida på är jag lite smånervös om vem jag får... Precis som det var förr på fredagseftermiddagarna, jag viktoria och frida, i ur och skur åkte vi till ridskolan och jag var jämt lite nervös... Jag saknar gemenskapen vi hade i min sista grupp! åtta galna tjejer i en och samma grupp, alla stojade och skrattade! Att vi var en av ridskolans bästa grupper gjorde det ju inte sämre... Men vad jag vet nu så rider ingen längre på ridskolan... fem har egen häst, en seglar o och sen vet jag inte mer...

Men men.. .har ju som sagt verbprov imorrn så får väl plugga lite kanske...

Kramisar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0