Övningsköra!

Hej!

Idag har jag övningskört för första gången sedan i höstas:) Det gick jättebra! Körde till och med på asfaltsvägen utan att varken krocka, köra över någon/något eller köra ner i diket! jag tycker jag är värd en applåd!;) Har ni tänkt på det att när man sitter bredvid i bilen tycker man att det går låångsamt när det går i 40km/h men när man kör så går det ju fort...:O

Dagen har varit rätt lugn annars... 2 halvtimmes-promenader med hästarna... Gick jättebra! Kunde lägga över grimskaftet på halsen på Kottisen och sedan gick han där i solen!:) något som inte är lika kuligt är att jag har kemiprov på onsdag... Syror och baser och protolyser kan jag! Men alla oxidationer och reduktioner och allt snurrar bara runt, runt, runt... inte bra....

jag måste bara få tipsa om en bra låt! Laugh about it - Racoon.. jag tror att alla känner igen sig i texten... åtminstone gör jag det! Första gången jag lyssnade kom det en liten tår... Så fin! En annan låt med Racoon är Love you more. Också den jättefin! Värda att lyssna på!

Nu ska jag snart äta tacos och se på Babben & Co/Robinson!

Kramz<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0