Melodifestivaltajm! eller nåt...

Hej igen allihopa:)

Jag får väl börja igår. Ja det var ju som sagt melodifestivalen tillsammans med Madde och hemmagjord pizza:) Inget att klaga på där inte... Men så till programmet! Jag vet inte om jag är dum i huvudet eller nåt för det är ju många som tycker om Caroline Af Ugglas men jag kan inte se något bra där... Jag satt i soffan och visste inte vad jag skulle ta vägen... Hon är ... bara BLÄ! Men tänk själva om hon hade vunnit... Jag hade blivit helt tom inombords. Dessutom hade hon chans att vinna... Jag förstår det inte! Malena är bättre än Ugglan men inte bra! Jag förstår inte! om man tar till exempel Måns eller EMD, hur många fans har inte dom?? Varför fick dom nästan inga röster alls? Jag fattar det inte! Men men... vi undvek en katastrof men det var när ögat...

I helgen har jag faktiskt varit riktigt duktig! jag har gått två gånger om dagen med lille bushästen, jag har läst hela kapitel 7 i kemiboken + frågor och ja... där tog det stopp ja... Kotte har vart riktigt rolig att gå med nu! Han försöker varken bocka eller sticka. Idag gick vi förbi en massa svanar som hade mellanlandat på vårat gärde... hade ingen kamera med mig men hade tänkt att gå dit förut men ja... det blev inte så :( Dels pga att det höll på att bli mörkt + att jag inte ville gå själv, särskilt inte i leran... så det blev inga kort... Här är ett som jag tog i Holland med en kompis kamera:)



Annars har det inte hänt jättemycket omskakande i mitt liv.
jag har suttit vid pianot en stund och spelat gamla läxlåtar och det var faktiskt riktigt kul!
Tur att man kan spela sånt när man varken vill eller orkar sjunga... Just det! Har beställt en ny pianobok med hits i:) Längtar tills den kommer!! 

Kram på er allihopa<3

(Förklaringar på varför ugglan är så bra, välkomnas)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0