Ingen broms...

Då va de ridpasset över! Hej träningsverk:) Red Luns igen... Han kändes lite stel i början men slappnade av efter ett tag... Däremot har han bara två lägen; "lugnt och lite stilla" och racer... I slutet la han i racerväxeln = ingen broms! men de gick bra ändå!

Idag var även petra med:) Har aldrig sett henne rida Affe förut men det såg jättebra ut! Jag skulle också vilja ha en häst som inte studsar och faktiskt kan ta det lugnt i galoppen... Men ja... det är bara och träna! Jag hoppas verkligen att hans skada inte drar ut på tiden! vi måste ju faktiskt träna ocks;).

Nu ska jag gå upp till min säng innan jag somnar i tangentbordet...

Natti natti!

(Önska mig lycka till inför verbprovet imorrn; Grattis alla Viktorior!)

Kommentarer
Postat av: frida

låter skoj;P Luns var länge sen jag red, förstår att han är sig lik;)

2009-03-13 @ 17:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0